Forgotten Lands
| Dungeons and Dragons | D&D | Forgotten Realms | FR | Neverwinter Nights | NWN | Mask of The Betrayer | MotB |
Понедельник
18.11.2024
02:28
Приветствую Вас Гость | RSS Главная | Маска Предателя. - Страница 4 - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Маска Предателя.
skirmirДата: Четверг, 07.06.2007, 22:02 | Сообщение # 46
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Раз за перевод взялись smile , я напишу маленькое резюме о мною прочитанном.
С 1 по 3 июня в Далласе , во время A-Kon , произошла эксклюзивная презентация сделанной части Маски Предателя.
Сейчас последует моя интерпретация обмолвок и якобы фактов. И с презентации и с форумов.
Красный Волшебник Тая будет. И брать его сможет только человек не доброго мировоззрения со специализацией в какой-то школе.
Во время презентации , играли Шаманом Духов.
Как только речь заходит о Сумеречном Клинке , разработчики начинают кокетничать и ломаться как девственницы в первый раз. То есть: "Да нет наверное."
Новый базовый класс - Favored Soul. Он вызвал дискуссию об оружии и крыльях. В связи со связкой божества и его оружия с навыками Любимчика , не хватает типов оружия. На форуме разработчики сказали твердое НЕТ новым типам оружия. В связи с появлением уже двух классов с крыльями , возможно они введут оные.
Престиж классы остаются ограниченными 5-10 уровнями.
Новые расы - Генаси и Полу-Драу. И возможно Дикие Эльфы.

Игровые механики и сюжет я пока незатрону. Если найду чтото новенькое напишу.


Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.
 
АндарилДата: Пятница, 08.06.2007, 22:43 | Сообщение # 47
Элементный Учёный
Группа: Почетный Гражданин
Сообщений: 62
Статус: Offline
Skirmir ты случаем асю или емаил Оранжа не знаешь?
Куда скинуть перевод обзора?

Добавлено (08.06.2007, 22:43)
---------------------------------------------
Обсидиан представил краткий обзор грядущего дополнения для NWN 2.
Новые расы- среди затронутых планами пополнение .
Раса Генаси- Люди с кровью существ из Элементальных Планов
Будут представлены все четыре типа Огненные, Воздушные, Земные и Водные.
Также появятся Полу-Дроу- Смесь Людей и Тёмных Эльфов-Дроу.

Q: Планка уровней увеличена?
A: Да, максимальным уровнем теперь будет 30, Планка уровней в Престиж классах не изменится и останется как и была 5 уровней для одних и 10 для остальных.
Q: Действительно ли новые классы доступны любым расам, как Красный Волшебник Тея?
A: Нет чтобы получить уровень в классе Красного Волшебника Тея персонаж должен быть человеком с любым не добрым темпераментом и знаниями специализации на какой-либо Магической Школе.
Q: Действительно ли гомункул - единственный новый фамилиар?
A: Да
Q: Я узнал, что будет новый класс воина. Кто это?
A: Привилегированная Душа (Новый Базовый класс). Непосредственный, божественный, кастующий заклинания класс, своего рода Волшебник, за исключением того, что он использует заклинания Священников. Класс также получает фокусировку/специализацию оружия для привилегированного оружия
выбранного божества.

Перевод cделал Андарил.


Элементный Учёный Стихии Земли.
 
OranjДата: Пятница, 08.06.2007, 23:22 | Сообщение # 48
Архимаг
Группа: Создатель мира
Сообщений: 507
Статус: Offline
Андарил, спасибо

Заработай деньги в интеренете вместе с UcoZ
Качественный Бесплатный хостинг от UcoZ
Травиан - браузерная игра
 
АндарилДата: Суббота, 09.06.2007, 11:06 | Сообщение # 49
Элементный Учёный
Группа: Почетный Гражданин
Сообщений: 62
Статус: Offline
Нет проблем! happy

Элементный Учёный Стихии Земли.
 
skirmirДата: Суббота, 09.06.2007, 22:24 | Сообщение # 50
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Obsidian Entertainment took over where BioWare left off with the release last fall of Neverwinter Nights 2, the sequel to the Dungeons and Dragons based fantasy RPG. Now Obsidian is working hard on their first commercial expansion for the game, Mask Of The Betrayer, that will be published by Atari this fall. FiringSquad got a chance to chat with Obsidian's lead designer Kevin Saunders to find out more about their plans for the expansion pack:
FiringSquad: First, was Obsidian happy with how Neverwinter Nights 2 turned out and how it was received by fans?

Kevin Saunders: Many people did terrific work on NWN2 and the team's accomplishments were pretty amazing. We did not achieve the level of polish with NWN2 that we would have liked. We've since made major improvements with the updates and NX1 will bring more overall improvements on top of the new story and campaign. Fans received NWN2 well and we hope to entertain them further with NX1.

FiringSquad: When the time came to develop the expansion pack, what were the development team's main goals?

Kevin Saunders: From a production perspective, a primary goal was to carefully manage the scope of the project so that we would be able to polish the game as much as we'd like. We pushed ourselves to put as much into the game as possible, but without overreaching. We made quality of greater importance than quantity, despite the fact that our campaign is looking to be about 20 hours of game play.

For programming, the emphasis has been on both supporting the core NX1 design and improving the overall quality of NWN2 and its toolset for the community's use.

From an art perspective, we wanted to leverage our experience with the NWN2 engine to create even more impressive vistas, creatures, and characters than NWN2 had.

From a design perspective, we wanted to provide closure to the story/character from NWN2, add new assets and features that would benefit the NWN2 community, craft an engrossing and personal story with intriguing characters, and accurately and richly portray a relatively unexplored section of Faerыn.

FiringSquad: What can you tell us about the storyline for Mask of the Betrayer?

Kevin Saunders: We (creative lead designer George Ziets, that is) crafted a story that’s both epic and personal. Even more so than Obsidian's previous products, the story is woven into the game play. It includes Red Wizards of Thay, at least one god, and a lot of major decisions. The story is quite dark, but has its optimistic moments.

FiringSquad: Will there be any new playable characters or races put into the expansion?

Kevin Saunders: We are adding several new classes and races, including the genasi, which are planetouched hailing from the elemental planes. And your assortment of companions will include some very unique and interesting options.

FiringSquad: What sort of new locations and setting will the expansion have?

Kevin Saunders: The primary location of NX1 is Rashemen, in the eastern section of Faerыn and near the border of Thay. But throughout the course of the game, you'll travel to some other exotic locales, including other planes. But the story isn't especially about planar travel.

FiringSquad: What are the development team's favorite new monsters in Mask of the Betrayer?

Kevin Saunders: This isn't a new creature, but everyone loves the chicken's new flying kick attack that animator Andrea Bobick created. Why would a chicken need to be able to do a flying kick, you ask? You'll see... =)

FiringSquad: What other new features will the expansion pack have?

Kevin Saunders: There's one major gameplay system that we've developed with Wizards of the Coast. It's not something from D&D, but it's D&D flavored. This new feature has both combat and conversation implications and is intimately tied into the story and characters. We'll be releasing more information in the near future.

We implemented many other new features, most of which are to further polish the NWN2 experience for both the player and for the content creator using the toolset. For example, we added the ability to use any 2D graphic as a custom portrait for creatures instead of the automatically generated 3D portraits.

And, of course, we added a lot on the gameplay side, including over 50 new spells, over 50 new feats, new items, crafting system enhancements, etc.

FiringSquad: Will there be any graphical improvements made for the expansion pack?

Kevin Saunders: Absolutely. We learned a lot throughout the course of NWN2 and have been able to apply that experience to get even more out of the graphics engine. The environments, creatures - all of it is stunning. NX1 looks like it got a major graphics upgrade over NWN2, but the system requirements are the same. In fact, we completed a lot of optimization in the first couple updates to NWN2, so NX1 will both look better and run more smoothly than NWN2 did at launch. We have made some technical improvements to the graphics engine as well, including improved specularity and more advanced sky boxes.

FiringSquad: What is the current status of the expansion's progress and when will it be released?

Kevin Saunders: We just achieved a full progression of the game. From here on in, it's all about polishing. Atari has announced a release date of Fall, 2007.

FiringSquad: Is there any rumblings at all on Atari publishing a Neverwinter Nights 3?

Kevin Saunders: As you might expect, I'm not permitted to actually answer this question directly. I'd love to work on a Neverwinter Nights 3.

FiringSquad: Finally is there anything else you wish to say about Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer?

Kevin Saunders: When you're considering games for awards at the end of 2007, please don't group Mask of the Betrayer into the "expansion" category. =) Yeah, I'm pretty sure it will be priced as one and you do need the original game to play. But with both the quality and quantity of the new content, we can contend with the "full" titles for best RPG of 2007.

Взято от сюда.


Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.
 
skirmirДата: Суббота, 09.06.2007, 22:42 | Сообщение # 51
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
First off I want to thank everyone who made it out to AKON and got the chance to view the Obsidian presentations. As I'm sure people have now heard the big news that came out of the show was that one (or four depending on you're point of view) of the new playable races is Genasi. Expect to see more about them in the near future.

And now Kevin answers your questions...

Enjoy!

-Shane

Any classic D&D monsters that we haven't seen in a CRPG D&D game yet?

I doubt there are many/any that haven't been done already. =)

Question: What about epic monsters? after all, epic guys are supposed to fight those uber abominations... hecatonchiri and that nasty spirit follet that hunts the victims, and the huge ice creature with the ancient white dragons living on its shoulders? well, i think i have to read again the epic handbook to look out for their names...

Obsidian: Yeah, we wanted to do that one with the hundred arms, but the animation's a bit tricky. =) Some of the things you fight will be pretty epic and some of the NX1 creatures can be found in the epic handbook.

Question: Will monsters from Monsters of Faerun be included?

Obsidian: Not really.

Question: In case it hasn't been asked: roughly how many unique monsters (not NPCs) will be added to the game? How many will be from epic manual and how many will be from the core monster manual?

Obsidian: Hmm... this is a hard question to answer. Once it's a unique monster, it's kind of automatically an NPC. That is, we're not likely to put in a unique creature that isn't in some way tied into the story or explained in the way you'd explain an NPC. Or do you mean like a specific demon lord (for example)? In general, we steered away from this because such a creature is a lot of work and not as useful to the community as something that's more generic.

Question: Will there be monsters found in the pages of The Unapproachable East? And if so how many?

Obsidian: Yes! Seven (but it depends a little on how you count).
_________________
Shane K. DeFreest
Maverick Public Relations
Neverwinter Nights 2 Community Manager

Взято от сюда.


Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.
 
skirmirДата: Суббота, 09.06.2007, 22:46 | Сообщение # 52
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Ссылки на посты с официальных форумов.

Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.

Сообщение отредактировал skirmir - Суббота, 09.06.2007, 22:48
 
АндарилДата: Суббота, 09.06.2007, 23:03 | Сообщение # 53
Элементный Учёный
Группа: Почетный Гражданин
Сообщений: 62
Статус: Offline
Ну Skirmir даёт! biggrin
Попробую перевести ждите завтра.


Элементный Учёный Стихии Земли.
 
skirmirДата: Суббота, 09.06.2007, 23:06 | Сообщение # 54
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
up У самого времени нет. Спасибо.

Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.
 
АндарилДата: Воскресенье, 10.06.2007, 20:09 | Сообщение # 55
Элементный Учёный
Группа: Почетный Гражданин
Сообщений: 62
Статус: Offline
Извиняюсь за задержку завтра в течении дня просто много переводить но ничего,мы справимся tongue

Элементный Учёный Стихии Земли.
 
АндарилДата: Вторник, 12.06.2007, 18:01 | Сообщение # 56
Элементный Учёный
Группа: Почетный Гражданин
Сообщений: 62
Статус: Offline
Как переведу выложу. wacko

Элементный Учёный Стихии Земли.
 
skirmirДата: Вторник, 12.06.2007, 20:25 | Сообщение # 57
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Не спеши... devil

Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.

Сообщение отредактировал skirmir - Вторник, 12.06.2007, 20:28
 
АндарилДата: Вторник, 12.06.2007, 20:51 | Сообщение # 58
Элементный Учёный
Группа: Почетный Гражданин
Сообщений: 62
Статус: Offline
Почему?

Элементный Учёный Стихии Земли.
 
skirmirДата: Вторник, 12.06.2007, 20:57 | Сообщение # 59
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Я имел ввиду - Переводи не спеша и тщательно(пока не найду еще чего нибудь wink ).

Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.

Сообщение отредактировал skirmir - Вторник, 12.06.2007, 21:00
 
skirmirДата: Четверг, 14.06.2007, 22:57 | Сообщение # 60
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Время от времени упоминается способность пожирать духов. Кто-нибудь что-нибудь знает? Говорят что вокруг этой способности будет закручен сюжет дополнения.

Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.
 
Поиск:


Copyright Oranj © 2024 Сайт управляется системой uCoz