Forgotten Lands
| Dungeons and Dragons | D&D | Forgotten Realms | FR | Neverwinter Nights | NWN | Mask of The Betrayer | MotB |
Понедельник
18.11.2024
19:33
Приветствую Вас Гость | RSS Главная | Маска Предателя. - Страница 24 - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Маска Предателя.
skirmirДата: Четверг, 20.09.2007, 08:59 | Сообщение # 346
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Пять новых скринов. smile

Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.
 
NardДата: Четверг, 20.09.2007, 11:09 | Сообщение # 347
Манчкин
Группа: Магистр
Сообщений: 117
Статус: Offline
Quote (skirmir)
Пять новых скринов.

красиво
 
NardДата: Четверг, 20.09.2007, 12:13 | Сообщение # 348
Манчкин
Группа: Магистр
Сообщений: 117
Статус: Offline
Quote
At the start of the game, you'll find that you've been inflicted with a curse, which forces you to consume the spirits of the fallen in order to stay alive.

С самого начала игры нас проклинают и мы подсаживаемся на наркотик в виде пожирания духов. Абалдеть.

Quote
One was Kaelyn, a half-angel, with a more divine and kind sensibility, while the other was One of Many, an incorporeal demon, who was evil through and through.

As you gain more influence with Kaelyn, it would eventually unlock new talents that you can only get through her that were probably a bit more geared to defense, while One of Many had a handful of dark powers to imbue upon you, should you prove that you're worth his trouble. The only problem is that you can't possibly get a solid reputation with both, as when you gain influence with one, it goes down with the other. Eventually, if you gain too much influence with one, it won't sit well with the other, and they'll eventually leave the party. If you really upset a companion, they may even turn on you and attack, forcing you to battle a formidable opponent.


Одним из возможных спутников будет полуангел Kaelyn и еще одним бестелесный (не знаю как правильнее перевести) демон One of Many.
Причем за хорошие отношения со спутником будет возможность получать уникальные фиты , ну и естественно улучшая отношения с одним - ухудшаем с другим.

Не пропустите еще одно видео в хорошем качестве! http://www.gamespot.com/video....rview-1
Предыдущее видео это кстати обрезки из этого.

Сообщение отредактировал Nard - Четверг, 20.09.2007, 12:17
 
OranjДата: Четверг, 20.09.2007, 17:42 | Сообщение # 349
Архимаг
Группа: Создатель мира
Сообщений: 507
Статус: Offline
Nard, skirmir, спасибо огромное smile

Nard, все еще не вижу твой аватар, жду wink

Беру на себя перевод Вопрос/Ответ, переведите пожалуйста остальное. Если кто-то уже начал переводить Вопрос/Ответ, предупредите меня, чтобы не делать двойную работу.


Заработай деньги в интеренете вместе с UcoZ
Качественный Бесплатный хостинг от UcoZ
Травиан - браузерная игра
 
[CY]CLONEДата: Четверг, 20.09.2007, 18:28 | Сообщение # 350
Elven Sorcerer
Группа: Магистр
Сообщений: 106
Статус: Offline
тогда геймспот мой wink

Sic transit gloria mundi.
 
NardДата: Четверг, 20.09.2007, 18:45 | Сообщение # 351
Манчкин
Группа: Магистр
Сообщений: 117
Статус: Offline
Quote
Nard, все еще не вижу твой аватар, жду

я пока не придумал ничего путного ,да мне и так не плохо smile

кому-нибудь еще мало новостей ? smile biggrin
ловите добавку :

NWN2: Mask of the Betrayer Preview

With Mask of the Betrayer, the first expansion pack for Neverwinter Nights 2, now complete, the folks at Obsidian Entertainment invited the press and some of the community to check it out at their offices in Orange County(OC), California. Normally these types of events are only covered by the large mainstream gaming news sites like IGN Gamespy PC. and IGN Gamespot UK , however it was great to see that the community sites like us, RPGVault and WarCry got invited, as well the guys from the Robinson's Workshop and RogueDao Studios, who are working on the Planescape Trilogy.

HEADING WEST

The flight to the states started at the crack of dawn on Wednesday, with the first stop in Denver. However the connecting flight was booked so close together that I barely had time to get onto the plane. I thought to myself, "there's no way my bags made it" and sure enough when I got to the OC, my bags were still in Denver. I've travelled quite a bit and that was a first I've had trouble with my luggage.

After getting to the hotel, Kevin Saunders, Lead Producer for the expansion, sent word that they wanted to take all of the community guys out to dinner to a place called Claim Jumper. The main presentation was the next day and who am I to turn down a free meal and a chance to hang out with the dev team.

At 6:30pm, Obsidian CEO, Feargus Urquhart, and assistant producer, Nathan Davis, came to the hotel to pick up Jonric from RPGVault and myself. Joining us at the restaurant was Kevin Saunders, as well as Montgomery Lee Markland (Project Leader) and Daniel Haas (3d Art Lead), from The RogueDao Studios, and Patrick "Hellfire" Robinson and Baron from the Robinson's Workshop. The portions of food were huge and a good time was had by everyone talking about RPGs, learning more about our backgrounds, and chatting about things like what are your favorite classes to play.

We also learned, the expansion has gone gold, meaning they've delivered the final production master to the duplication house, and the game is scheduled to ship late September in Europe and October 9th for North America. The reason for the Europeans getting the game first, is that early on in the development, it looked like the localization for the game would take longer, so they pushed out the delivery date to October 9th. However the translations were completed ahead of schedule and they were able to meet the September window in Europe. Unfortunately in North America, commitments were already made for October 9th which couldn't be changed so for once Europe will get the game first.

When I got back to the hotel, I found out that my luggage finally landed but United had delivered someone else's luggage to the front desk. My bag was at some other hotel and they promised to send a courier in the morning to make the switch. I made a mental note that when traveling for only a few days, make a really small bag to carry on the plane with you. Makes getting in and out of the airport much faster without the risk of losing your luggage.

THE PLANESCAPE TRILOGY

The next morning, Kevin Saunders, came to pick us at the hotel and I finally got to meet Kalia from NWN2 Warcry. We've always helped each other out and it was great to meet her in person. Just before we headed off, the courier came with my luggage so I got to change clothes after living in them for over 24 hours. The Obsidian offices are practically next door to the Embassy Suites hotel so it was a very short ride and when we got to the main boardroom, Monty and Daniel were doing a demo of the Planescape Trilogy on the widescreen TV they had set up. I actually got to sit in on the demo several times as it was being shown to various groups throughout the day and each time there was something new to check out.

This community mod will span three modules set in the Planescape setting. For those of you not familiar, there are numerous planes of existence, some of which are very bizarre with a steampunk feel to them, others where Gods and Devils reside in the depths of hell, and not to mention the prime material plane where most of the D&D settings take place. Some of these planes have their own slang, so much of it that it's practically a different language with words like Berk, Barmy, Cutter, Cager and much more. What's cool is that the team have built a word dictionary of all the Planescape terms right into the game, so you can popup an interface window and find out what a word means.

The Planescape setting hasn't received much love in computer games, but from what I've seen, there are going to be a lot of people introduced to it when they release their work. While some have attempted Planescape before using the NWN engine, it required the player to use their imagination as to the setting they were playing. Not so with this trilogy.

They have gone all out into transforming NWN2 into the Planescape universe and it shows. There are massive tilesets with towering structures covering huge cities. The level of detail and quality of the tilesets is top notch and what you'd expect from a commercial game. There are 20 new creatures, new faction system, new feats, tons of custom content like new weapons and over a hundred new placeables. In one area you can even pick up a two by four plank of wood with a rusty nail to go on the attack or be attacked by someone wielding a femur bone.

On top of that there is over three hours of new custom music and voiceovers for many of the cutscenes. It's all very professional and even had the folks from Atari and Obsidian impressed with what they've done. This will be an amazing new new world for even seasoned Planescape players to explore and a great opportunity for people new to the setting.

The first module will have 20 hours of gameplay, and even more if you do all the side quests and interact with all the citizens in the over 100 areas. Some of those areas included the Hive, the Doomguard Firehouse, the Ditch, the Gatehouse, the Mortuary, Tea Street and much more. Each of those places have their own look and feel as well their own idiosyncrasies that make them unique in the Planescape multiverse.

One of the more interesting gameplay mechanisms is the faction system. Because the Planescape setting has many different groups of people, all with their own agendas, how you treat one group will affect the others, either turning them even more against you or becoming your allies. Nothing is black and white and a good example of it was shown when you are in a bank that is about to be robbed. You are given a list of choices such as to intervene, try to join them, negotiate, or do nothing. Each of those choices will have an impact on other factions in game who may change their feelings about you based on what you do. To make it even more interesting, if you choose to do nothing at the first opportunity, you are given more chances to change your mind as the robbery progresses.

With a team of over twenty active people and over sixty that have made some contribution, this trilogy is sure to be a hit when it releases. As to when that will be, depends on the voice over work that is being done now. They are looking at between two to three months from now depending on how that goes. It's really great to see the amazing talent that the community has, and the steps they are taking to prove themselves for the next level.

NWN2 : MASK OF THE BETRAYER

Just prior to the start of the presentation of MotB, Nathaniel Chapman (Assistant Producer), took an opportunity to install the Deep Halls tileset created by the Hall of Fame Robinson's Workshop who also mentioned they plan on doubling the size of it. They've also filed their own report on the day which includes a lot of good technical info, as you would expect from their putting in hundreds of hours with the game.

Then at 11am, Kevin Saunders took over with Feargus on the side, as they gave an overview of the NWN2 : Mask of the Betrayer expansion. Kevin spoke about his concerns when they were first starting on the expansion, that they might have trouble putting together a story that would have more than ten to fifteen hours of gameplay. In the end, the expansion will offer between 25 to 30 hours of gameplay and Feargus pointed out that while it's an expansion, the level of story and amount of content delivered would easily qualify for a full game. From what I've seen, it definitely looks that way.

Speaking of looks, the game looks great. The new content and improvements that have been made to the engine really stand out. These improvements along with many optimizations, will also show up for everyone in patch 1.10 which is the next patch after 1.07. Yes, they are skipping straight to 1.10.

NWN2 Original Game Spoiler Ahead. The storyline is more focused on your own personal character versus trying to save the Forgotten Realms. You start out waking up from where the first game left off, after you were caught in the collapsing cave, though now with a gaping wound in your chest where the shard was. You then are introduced to the first of your companions, a Red Thay Wizard by the name of Safiya, who helps you get out from the cave system where you appear trapped. To give you an idea of how much they've put into the expansion, the three most vocal companions, have double the lines of conversation from the original game. This expansion should tie up any loose ends from the original game and since it's a continuation of your character, it's an epic adventure starting at 18th level or whatever your character has if it's above that, and can be very challenging at times.

For those that were wondering the new narrator voice is being done by Rodger Bumpass, and there are all new sounds replacing some of the original NWN sounds as well as a full music soundtrack that has been improved from the original game.

While the death system is the same from the original game, there is one twist that should have some really interesting gameplay results and is directly tied to the story. Your character has a hunger to devour spirits that is insatiable and must be satisfied to restore your "Spirit Energy". If you go too long you become weak and die. However if you eat too many souls, you'll become very strong but as it wears off, you'll now need to eat even more to get back to that level. There will be a meter that shows the player their spirit energy level, which slowly drains as time passes.

The process of resting has changed which is directly tied to the spirit energy as well. You can now either camp for eight hours or wait till dusk, and all of this shows up in a new dialog and actually affects the passage of time. So eight hours will pass if you choose to rest which will also drain your Spirit Energy, which makes resting much more strategic now. On one hand resting give your hitpoints and spells but at the same time can kill you if your spirit energy gets too low.

Interestingly enough, one of the companions that can join you is an undead creature called "One of Many" that looks great and has some interesting interactions that affect your influence. Many people will be happy to note that influence changes now appears in the main screen as well can be seen in the character sheets. If you upset your companions enough, they will leave you for good, so it's important to take care in how you treat them and handle yourself.

A major new system in the way players navigate is in the new "eye level" view where you are brought down to head level and and play similar to games like World of Warcraft. This is great when you want to get close and personal or check out the detail. The other view is a more Baldur's Gate II top down strategy mode, where you can drag your mouse to group things and have a bird's eye view of the action. Each of these playing modes has their own configuration screen to control different aspects and you can now decide how you want to handle highlighting of objects such as having it always highlight, or only for certain things or never. That's been a request since NWN1 so it's great to see people will now be able to have that choice.

Some of the new things in the expansion include over twenty new creatures such as Armored Knolls, Wyverns, two new dragons (A bronze one that will come in patch 1.07 and a blue dragon), Treants, Planetars, Solars, Uthraki, Leopards, Two headed Trolls, Shambling mounds, Spirit wolves and more. There are two tilesets which are the Sunken Ruins and Estate, as well as six new retextured cave and interior tilesets. Check out the Robinson's Workshop report for more info.

The retextured tilesets comes from a new texture swapper that is available in the toolset with the 1.07 patch and allows interior tilesets to have each part of them defined with a new texture. So you can set the roof, walls and floor to all have different textures. This is a great way to expand the look of the interiors and in one example, they turned a standard room into a mix of rocky floors and wood floors but you could do pretty much anything. Thanks to Obsidian's Rob McGinnis, here are the instructions on adding our own custom textures.

Some of the new environmental effects include ground fog, and blowing sand as well as darkvision for those that are allowed it. When turned on, dark areas in their cone field of vision light up to help reveal more detail. Another really cool environmental effect is seen when you travel from your base in the city of Mulsantir to the Shadow plane. Obsidian has implemented a new desaturation setting that can be adjusted from 0% (no color) to 100% (full color). So the Shadow Plane is set at around 10-20% desaturation and gives a really black and white feeling you'd expect from such a place. This new control can be used by anyone making a module so it's sure to be used in some creative ways.

There are now six new sub races which include Wild elves, Half Drow and four elemental Genasi. With those races also comes a new heads and hair types including some very cool flaming mohawks. There are new Prestige classes which include the Red Wizards of Thay, Favored Soul (Sorcerer Cleric), Spirit Shaman (Druid Sorcerer), Invisible Blade, StormLord and Arcane Scholar of CandleKeep, which is a prestige class Obsidian created themselves.

Of course with these new classes you can also expect new epic feats and spells, such as Epic gate and Mass Foul, which can turn your victims in chickens. What's hilarious is they created a new animation for the chicken, where it delivers a comical leaping kick as it tries to attack you.

WRAP IT UP

It's no secret that when NWN2 shipped there were a lot of issues. In fact there are still issues even today, but a lot of people have forgotten that when the original NWN released, it too had a ton of problems that took BioWare many patches to fix. Thankfully Obsidian has risen to the same challenge and has really put the effort to support the game, and while I can't get into details, they've done things even beyond their contractual obligations and enough to probably make their accountants pull their hair out. There's no doubt that Obsidian cares about the game and the community. This expansion really shows that commitment to deliver something they are passionate about because they love making games.

To give an example of how polished the game will be, virtually all games these days have a "zero-day" patch. Basically it's a patch for things that couldn't make it before production that players need to make sure the game will play ok. Obsidian was able to complete that patching process before they delivered the gold master. So that's not to say that game will never get patched, but it does show the high level of polish they were able to deliver for what is sure to be a great Epic level game that will probably score higher than the original.
- Maximus

http://nwvault.ign.com/View.php?view=NWN2Articles.Detail&id=242

Сообщение отредактировал Nard - Четверг, 20.09.2007, 18:48
 
NardДата: Четверг, 20.09.2007, 18:58 | Сообщение # 352
Манчкин
Группа: Магистр
Сообщений: 117
Статус: Offline
Quote
We also learned, the expansion has gone gold, meaning they've delivered the final production master to the duplication house, and the game is scheduled to ship late September in Europe and October 9th for North America. The reason for the Europeans getting the game first, is that early on in the development, it looked like the localization for the game would take longer, so they pushed out the delivery date to October 9th. However the translations were completed ahead of schedule and they were able to meet the September window in Europe.

Вообщем дату выпуска 9 октября в US и конец сентября в Европе можно считать практически официальными.
Кстати в 1й раз вижу игру в которой сроки не затягиваются , а наоборот перевыполняются surprised

Сообщение отредактировал Nard - Четверг, 20.09.2007, 18:59
 
[CY]CLONEДата: Четверг, 20.09.2007, 20:23 | Сообщение # 353
Elven Sorcerer
Группа: Магистр
Сообщений: 106
Статус: Offline
Quote (Nard)
Кстати в 1й раз вижу игру в которой сроки не затягиваются , а наоборот перевыполняются

факт подозрительно.


Sic transit gloria mundi.

Сообщение отредактировал [CY]CLONE - Четверг, 20.09.2007, 20:24
 
OranjДата: Пятница, 21.09.2007, 16:52 | Сообщение # 354
Архимаг
Группа: Создатель мира
Сообщений: 507
Статус: Offline
Вопрос/Ответ перевел, теперь попробую RWS Review of MoTB Press Event Sep 2007.

Заработай деньги в интеренете вместе с UcoZ
Качественный Бесплатный хостинг от UcoZ
Травиан - браузерная игра
 
skirmirДата: Пятница, 21.09.2007, 17:40 | Сообщение # 355
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Oranj, up . Я беру на себя GameSpy. Самое позднее завтра вечером будет.

Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.
 
OranjДата: Пятница, 21.09.2007, 17:50 | Сообщение # 356
Архимаг
Группа: Создатель мира
Сообщений: 507
Статус: Offline
Кстати, сегодня (или завтра, из-за разницы во времени) куммунити апдейт smile Надеюсь на описание штормлорда

Заработай деньги в интеренете вместе с UcoZ
Качественный Бесплатный хостинг от UcoZ
Травиан - браузерная игра
 
ГрокДата: Суббота, 22.09.2007, 02:32 | Сообщение # 357
Группа: Гражданин
Сообщений: 47
Статус: Offline
Эхх... У меня такое чувство что маска предателя не оправдает своих ожиданий. Не знаю почему wacko Надеюсь эпические заклинания будут не как в НВН1..

-.-
 
skirmirДата: Суббота, 22.09.2007, 10:15 | Сообщение # 358
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Еще один ролик игры. Здесь немного видно новые лица.

Quote (Грок)
Эхх... У меня такое чувство что маска предателя не оправдает своих ожиданий. Не знаю почему Надеюсь эпические заклинания будут не как в НВН1..

Я тоже через это пошел holiday . Мужайся, если Обсибиан хоть на йоту отойдет от своих обещаний мы ошкурим их заживо evil (это если выражатся образно rolleyes )

ПС. Oranj, прикольная аватара smile .


Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.

Сообщение отредактировал skirmir - Суббота, 22.09.2007, 13:27
 
LoveGunДата: Суббота, 22.09.2007, 12:52 | Сообщение # 359
Группа: Почетный Гражданин
Сообщений: 109
Статус: Offline
У архимага выросли ноги! Ура! crazy

Безбашенный пофигист
(Chaotic Neutral)
 
skirmirДата: Суббота, 22.09.2007, 15:21 | Сообщение # 360
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
D&D уже больше трех десятилетий, и она вдохновила не одно поколение создателей игр. Несмотря на все это время, тысячи официальных и миллионы сделанных фанами приключений, народ все еще находит новые способы использования игры и разные стороны мира для исследования. Нескончаемое вдохновение D&D - не пустой звук и для команды разработчиков из Obsidian Entertainment. Большей частью беженцы из Black Isle, они уже очень давно знакомы с вселенной D&D через такие игры, как Planescape: Torment и серию Icewind Dale. Желание сделать что-то отличное достигло пика в создании Mask of the Betrayer, аддоне для Neverwinter Nights 2. Мы недавно получили возможность посетить мастерскую и взглянуть на результат их работы.

"Мы начали с сюжета," - сказал глава Obsidian Entertainment Фаергус Уркхарт(Feargus Urquhart) во время встречи, которая и начала нашу экскурсию по игре. " Разумеется, мы хотели завершить незавершенные события Neverwinter Nights 2, но нам также хотелось сделать сюжет более мрачным и личным." Сюжет Маски Предателя не о персонаже, спасающем мир, а о спасении самого себя.

Игра начинается с пробуждения персонажа Красной Волшебницей Тэя в загадочной подземной пещере. Серебряный осколок, находившийся в груди с начала оригинальной игры, исчез; вместо него - сосущая пустота, что должна быть смертельна, но она не спешит убивать. Остальная игра закручена вокруг этой пустоты и ее заполнения... чем-нибудь.

Это "что-нибудь" и есть то, что движет действием всей игры. В оригинальной кампании персонаж был просто жертвой случая. Серебряный осколок, оказавшийся в груди, вывел его на этот путь; слишком уж много интересов разных сил пересекалось с силой и судьбой осколка. Теперь, когда осколка нет, персонаж противопоставлен, буквально и символично, пустоте в его душе, нуждающейся в заполнении. Какой выбор он сделает, когда свобода выбора не ограничена? Что он из себя представляет, когда за ним никто не следит и последствия этого выбора затронут только его?

В конце концов, команда решила развивать действие в Рашемене и Тэйе, двух воюющих странах в Недосягаемом Востоке Забытых Королевств. Это будет первый раз в играх, сделанных по D&D, когда игрок получит возможность исследовать эти земли (хотя выходцы из этой местности и раньше появлялись в играх, самый известный из которых -Рашеми Минск и его космический хомяк Буу из Baldur's Gate). Недосягаемый Восток заметно отличается от остальных Королевств, и эти различия вдохновили команду и повлияли на многие особенности аддона, главная из которых воплотилась в новом престиж-классе, Красном Волшебнике, классическом заклинателе немалой силы.

Приключения в Недосягаемом Востоке не столько об убийстве бесчисленных тварей (хотя и этого хватит), сколько о нахождении истины среди многих слоев уверток и масок. Это видно и в самом повествовании, и в прекрасных новых местностях, что нам показали. Рашемийский город Мулсантир (Mulsantir) будет действовать как "база" в игре. Это место, где развернется повествование и будет получена большая доля заданий. Мулсантир, как и многие другие локации в игре, также имеет свое темное отражение в Плане Тени (Plane of Shadow), который игроки будут посещать. План Тени использует новую технику десатурации {что значит - нашел в медицинском и научном словарях... но это вряд ли то, что надо} (которая будет доступна моддерам) для изменения всего, кроме красного, белого и черного цветов. В этих теневых землях будут раскрыты некоторые истины, например, небольшой, вполне доброжелательный храм божества исцеления в "реальном мире" превращается в огромный собор злого божества. А обвалившийся пирс в обычном болоте появляется целым в Плане Тени и ведет в обитель группы Карг, которые называют себя Дремлющим Ковеном.

Недосягаемый Восток - страна Земли и духов. Эта культурная матрица стала почвой для самой большой перемены в игре - проклятие, с которым игрок борется, принуждает его пожирать духов, собранных с живых существ. Во время Маски Предателя игрок должен следить за новым "счетчиком духа" ("spirit meter"{spirit еще переводится как спирт rolleyes }), который отображен на левой стороне экрана. Этот счетчик измеряет количество "духовной энергии", которой обладает игрок. Чем ближе счетчик к верхней отметке, тем больше особых способностей он получит. Если счетчик опустится до самого низа, персонаж погибнет. По ходу приключения игрок будет подстегиваться - чем больше духов он освоит, тем больше их будет необходимо для заполнения счетчика. Это введет элемент распределения ресурсов, так как игроку придется оценивать, как часто он будет пожирать духов, чтоб поддерживать силу ,при этом избегая излишней терпимости.

Счетчик духа также привязан к внутриигровому времени. Это значит, что если игрок отдыхает восемь внутриигровых часов или начинает двухдневное путешествие через пустыню, то их счетчик будет истощаться. Это влияет на способ решения игры в двумя образами. Поменьше - вводит необходимость считать внутриигровое время и внимательно смотреть, сколько его потратится на долгие путешествия. Это также будет вызовом игроку, так как персонажи в игре имеют расписание, и некоторые события будут происходить только в определенное время. Нажатие кнопки "подождать ночи", чтоб поймать призрака, теперь имеет серьезные последствия.

Побольше, влияет на использование заклинаний и предметов, их правильное распределение стало важнее, чем когда-либо раньше. Традиционно в D&D CRPG, игроки отдыхают после каждого столкновения, восстанавливаются и теряют только бафы. В связи с чем игроки встречают врагов в полную силу, а разработчикам приходится создавать столкновения, учитывая это. Теперь игрокам придется использовать заклинания низких уровней, потому что они не смогут позволить себе восемь часов отдыха на восстановление высокоуровневых заклинаний. Сильные заклинания девятого уровня теперь требуют внимательного использования против настоящих опасностей, что заставит игроков находить более творческие, экономичные решения проблемы монстров{беловодье для Чернокнижников ;-) }. Это вызовет смятение игроков, помнящих дни движка Infinity, но это наверняка сделает те ядерные заклинания AOE (на местность) девятого уровня тем, чем они должны быть: редкими, особыми и впечатляющими. Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer уже ушла на золото и будет в магазинах с 9 Октября.

Редактировала Liana.


Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.

Сообщение отредактировал skirmir - Суббота, 22.09.2007, 15:34
 
Поиск:


Copyright Oranj © 2024 Сайт управляется системой uCoz