Forgotten Lands
| Dungeons and Dragons | D&D | Forgotten Realms | FR | Neverwinter Nights | NWN | Mask of The Betrayer | MotB |
Понедельник
18.11.2024
17:38
Приветствую Вас Гость | RSS Главная | Маска Предателя. - Страница 18 - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Маска Предателя.
ElvinnaДата: Суббота, 25.08.2007, 20:00 | Сообщение # 256
Группа: Почетный Гражданин
Сообщений: 172
Статус: Offline
Quote (skirmir)
Все это читал, и сам на том форуме пишу(правда очень редко ). Последнее время большая часть ссылок как раз от туда берется(уж очень работа замучила последнее время , самому времени мало на поиски).
Рисунки Криса Авеллона это что-то .

А я только читаю.) Заметила, что большая часть ссылок оттуда, я просто то здесь, то там и трудно не заметить, как только там ссылка появится так и тут.)) Но тут лучше, потому что с переводом. Кстати, с этого сайта и вышла на биоваровский форум. И рисунки... да точно что-то, но мне нравятся... )))

Quote (Oranj)
О ДА!!! Графика намного улучшилась.

Согласна. Красота. У меня как один человек увидел скрины (между прочим игравший в нвн2, не до конца, ну да ладно) спросил что это за игра smile Я это к тому, что графика действительно улучшилась аж так, что некоторым не узнать.

Quote (Oranj)
Кстати меня очень парадовала новость о лошади и индикаторе времени суток.

Эээ... лошадь? Интересно. Это она будет как декоративный домашний скот в нвн2? Индикатор времени суток, несвободный отдых (особенно понравилось, что монстры смогут напасть при отдыхе - это на форуме вычитала, не в интервью) и то что влияние на компаньонов можно будет посмотреть - это все меня тоже радует smile Только лишь бы не было как skirmir писал в начале темы:

Quote (skirmir)
За всем этим восторженным пустословием держится стойкое ощущение готовящейся подлости.

И Oranj спасибо за сайт, сегодня зашла и обрадовалась, что как на сообществе появляется пост, так и тут краткий русский вариант smile

Относительно голосов персонажей, я еще давно прослушивала, там где Сафия и Ганн читают заклинания. Правда сначала мне почему-то смешно стало, вне игры как-то странно воспринялось просто smile Впрочем, относительно озвучки беспокоиться я думаю не надо, но меня порадовали голоса, как и всегда. Послушала также новое "угроза Ганна" (о, так у него не только человеческий внешний вид, но и приятный голос!Х))... И так как с английским у меня кое-как, то хочу узнать что он там говорит. У меня получилось услышать что-то вроде: "i shall shape your dreams and tell your nightmares, when you wake screaming, i shall be beside you and your life" и перевод: "я изменю твои сны и покажу кошмары, когда ты будешь кричать, я буду рядом с тобой и твоей жизнью". Как на самом деле будет?

 
OranjДата: Суббота, 25.08.2007, 21:00 | Сообщение # 257
Архимаг
Группа: Создатель мира
Сообщений: 507
Статус: Offline
Quote (Elvinna)
Oranj спасибо за сайт

Рады стараться


Заработай деньги в интеренете вместе с UcoZ
Качественный Бесплатный хостинг от UcoZ
Травиан - браузерная игра
 
skirmirДата: Суббота, 25.08.2007, 21:07 | Сообщение # 258
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
"Я буду менять твои сны пока они не станут кошмарами , когда ты проснешься с криком , я буду рядом чтоб взять твою жизнь." У меня так выходит.
Quote (Elvinna)
Quote (skirmir)
За всем этим восторженным пустословием держится стойкое ощущение готовящейся подлости.

Это было так давно shy . Теперь я другого мнения wink .


Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.

Сообщение отредактировал skirmir - Суббота, 25.08.2007, 21:20
 
skirmirДата: Суббота, 25.08.2007, 21:20 | Сообщение # 259
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Oranj, что ты думаешь об этом?

Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.
 
[CY]CLONEДата: Суббота, 25.08.2007, 22:19 | Сообщение # 260
Elven Sorcerer
Группа: Магистр
Сообщений: 106
Статус: Offline
Хек... давайте и я попытаюсь перевести biggrin
"Я превращу твой сон в кошмар, и ты проснешься с криком, ведь я стою за всем, что есть в твоей жизни"(мда... что-то совсем не по тексту получилось)
Quote (Elvinna)
особенно понравилось, что монстры смогут напасть при отдыхе - это на форуме вычитала, не в интервью

ну... как те сказать с одной стороны реалистично, но с другой стороны, когда ты пытаешься отдохнуть в дикой местности по причине того(уйти и этой местности нежелательно т.к. вернешься и придется заново зачищать), что рядом нет таверн, а твой отдых 9 раз из 10 прерывается бандой троллей, которых кроме как огнем и кислотой замочить нельзя, то немного напрягает happy


Sic transit gloria mundi.

Сообщение отредактировал [CY]CLONE - Суббота, 25.08.2007, 22:26
 
OranjДата: Суббота, 25.08.2007, 23:08 | Сообщение # 261
Архимаг
Группа: Создатель мира
Сообщений: 507
Статус: Offline
skirmir, ок, добавим в каталог файлов

Заработай деньги в интеренете вместе с UcoZ
Качественный Бесплатный хостинг от UcoZ
Травиан - браузерная игра
 
ElvinnaДата: Понедельник, 27.08.2007, 18:45 | Сообщение # 262
Группа: Почетный Гражданин
Сообщений: 172
Статус: Offline
skirmir, спасибо. Точно, больше на угрозу похоже flower

Quote (skirmir)
Это было так давно . Теперь я другого мнения .

Извиняюсь. Я на дату не посмотрела. Но все равно хотелось бы не хуже, чем обещают - я это имела ввиду smile

[CY]CLONE, и тебе спасибо. Только в конце ты загнул:

Quote (|CY|CLONE)
ведь я стою за всем, что есть в твоей жизни

biggrin
Относительно отдыха, то не такая уж это проблема. Например, можно этого избежать сохранившись перед этим и загружаться до тех пор пока нормально отдохнуть не получится. Похоже на издевательский вариант, но да ладно smile Еще есть оружие с огненным уроном, и склянки всякие с кислотой и с огнем (если заклинания вдруг закончились), да и зелья наконец-то станут не бесполезными. А то я почти и не пользовалась ими. И опыт думаю лишним не будет... angel

Теперь еще вопрос ко всем. Хотелось бы увидеть описание карг (Hag) с картинками. Где можно собственно это поглядеть? (конечно можно было бы и самой поискать, но простите мою лень..). Вопрос вроде бы в тему, раз в аддоне они тоже будут.

 
skirmirДата: Понедельник, 27.08.2007, 19:04 | Сообщение # 263
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Тут картинка Карги из игры(не подумайте чего-то не того но мне она нравится rolleyes ). А описание... посмотрим что с этим можно сделать wink . Описание Карг ножно найти в Справочнике Монстров(Monster Manual) на странице 143(в английской версии , переводы отличаются).

Кстати а угроза Ганна мне тоже понравилась. Чую что он станет одним из популярнейших сопартийцев из серии НвН2 , несмотря на бурю эмоций что он вызвал в сообществе.


Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.

Сообщение отредактировал skirmir - Понедельник, 27.08.2007, 19:34
 
skirmirДата: Понедельник, 27.08.2007, 19:17 | Сообщение # 264
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Еще о сопартийцах из первой части в форуме Bioware написал George Ziets(дизайнер):

You'll have a very good chance of seeing (and potentially travelling with, for a short while) one of your companions from the first game. And you'll definitely run into another. You'll hear about most of the others from various sources throughout the game.


Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.
 
[CY]CLONEДата: Понедельник, 27.08.2007, 19:51 | Сообщение # 265
Elven Sorcerer
Группа: Магистр
Сообщений: 106
Статус: Offline
Quote (skirmir)
Тут картинка Карги из игры

хек... буквально вчера видел ее в первом НВН. погрубее, но похожа.
Quote
на странице 143

есть еще на 193 и по виду она больше похожа на ту, что в игре будет.


Sic transit gloria mundi.

Сообщение отредактировал [CY]CLONE - Понедельник, 27.08.2007, 20:03
 
ElvinnaДата: Понедельник, 27.08.2007, 19:53 | Сообщение # 266
Группа: Почетный Гражданин
Сообщений: 172
Статус: Offline
skirmir, а там точно карга? Там просто написано в левом верхнем углу: "Gulk'aush" (там закрыто, но на одном сайте нормально подписано). Это как имя или что?

Quote (skirmir)
(не подумайте чего-то не того но мне она нравится ).

Лично я ничего не подумала не того, хотя вот ассоциации появились... biggrin
Мне нравятся у нее рога или что там из головы торчит smile Ну, вообще прикольно. Кто-то на форуме биоваровском предполагал, что это - мать Ганна. Возможно, кто ж знает.

Quote (skirmir)
Кстати а угроза Ганна мне тоже понравилась. Чую что он станет одним из популярнейших сопартийцев из серии НвН2 , несмотря на бурю эмоций что он вызвал в сообществе.

Один из многих - тоже весьма перспективный персонаж, с учетом того, что в одном из интервью Фергус Уркухарт говорил, что он похож на "злого брата Мортэ" (не точно, а как-то так вообщем). Это мне кажется тоже очень интересным. Хотя пока больше интригует Ганн (и это не из-за того, что скорее всего он изображен на том арте и то что роман возможен будет, я имею ввиду как персонаж :)). Вообщем, хотелось бы, чтобы тебя твое чутье не подвело и было именно так.

Quote (skirmir)
Еще о сопартийцах из первой части в форуме Bioware написал George Ziets(дизайнер):
You'll have a very good chance of seeing (and potentially travelling with, for a short while) one of your companions from the first game. And you'll definitely run into another. You'll hear about most of the others from various sources throughout the game.

Даже возможно бывший сопартиец короткое время будет путешествовать с нами? Интересно. Я больше склоняюсь к тому, что Зджаэв увидим, но может и не ее.

Сообщение отредактировал Elvinna - Вторник, 28.08.2007, 02:15
 
[CY]CLONEДата: Понедельник, 27.08.2007, 20:11 | Сообщение # 267
Elven Sorcerer
Группа: Магистр
Сообщений: 106
Статус: Offline
Quote (Elvinna)
skirmir, а там точно карга? Там просто написано в левом верхнем углу: "Gulk'aush" (там закрыто, но на одном сайте нормально подписано). Это как имя или что?

не знаю, может "Gulk'aush" и имя, но это точно карга.


Sic transit gloria mundi.
 
LianaДата: Понедельник, 27.08.2007, 20:47 | Сообщение # 268
Вечный Странник
Группа: Почетный Гражданин
Сообщений: 20
Статус: Offline
Quote (Elvinna)
Относительно отдыха, то не такая уж это проблема. Например, можно этого избежать сохранившись перед этим и загружаться до тех пор пока нормально отдохнуть не получится. Похоже на издевательский вариант, но да ладно
Да нет, конечно, не проблема. Только вот бывают-таки ситуации, когда он действительно необходим, а прущие на тебя в 141 раз монстры начинают утомлять. Так что здесь моя позиция ближе к
Quote (|CY|CLONE)
немного напрягает

Quote (skirmir)
картинка Карги из игры
И правда хороша. Впечатляет.

Quote (Elvinna)
Я больше склоняюсь к тому, что Зджаэв увидим, но может и не ее.
Похоже, это наиболее логичный вариант.


В связи с введением моратория на смертную казнь все приговоренные будут хорониться заживо... (с)
 
skirmirДата: Вторник, 28.08.2007, 09:06 | Сообщение # 269
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Чат состоялся smile .

What can you tell us about the new prestige classes? Favored Soul, Spirit Shaman, Invisible Blade, Red Wizard, is this the full list?

For prestige classes we also have Sacred Fist, Arcane Scholar of Candlekeep, and Stormlord
[OEI]Jhusges: yeah, favored soul and spirit shaman are the new base classes
[OEI]BAdler: You forgot Invisible Blade
[OEI]awoo: Invisible Blade and Red Wizard were mentioned in the question.

What improvements to toolset stability are expected with patch 1.07, 1.08, and MotB?

[OEI]awoo: My officemate, Josh Verrall, the lead toolset programmer notes that he has fixed several nasty memory leaks. So, toolset stability should be much improved.
[OEI]jkhalife: You can definitely expect to see some new placeables, tilesets and placed effects
[OEI]RMcGinnis: We have also made some changes to water and grass to fix some of the problems you all have reported. Just to clarify on [OEI]jkhalife's comment about placeables and such: the majority of that is in MoTB, not the patches.

What features are coming in MotB that will enhance multiplayer gaming?

[OEI]RMcGinnis: We have put in a lot of work on the DM client. One of the things we did for Mask of The Betrayer is to enhance the player list by adding in a filtering capability. But, in keeping with a lot of the new features we have put into MoTB, we are making this feature available in a patch. You should see this improved player list in 1.07.

Excluding the epic spells, could you name a few spells that will be included in MotB?

[OEI]GZiets: Extract Water Elemental!
[OEI]Jhusges: A whole bunch of the Mass series of spells (Bear's Endurance, etc)
[OEI]awoo: Recitation.
[OEI]BAdler: Burst of Glacial Wrath is also pretty cool.
[OEI]awoo: The Vigor line of spells.

Are there any new art styles (e.g. race specific tilesets) that had to be created for the expansion? If so, can you give some examples?

[OEI]Jhusges: There's a tileset for the Imaskari ruins. Mostly civilization-specific, vs race specific
[OEI]GZiets: We have a whole new set of outdoor structures (houses, walls, etc.) that were created for the Rashemi culture. It's a little more rugged than what you saw in NWN2
[OEI]Jhusges: And lots of snow
[OEI]jkhalife: We've also added a desaturation effect that looks awesome
[OEI]ABobick: Hypothermia, Curse of Impending Blades, Vigor, and Wall of Dispel magic are a few of my favs spells

Will there be any new skills in Mask, and will any of the existing skills get new uses?

[OEI]Jhusges: No new skills. I believe they have generally the same uses as in NWN2

Is it true that some of the PC-selectable head/hair options have been improved in MotB? If so, how many?

[OEI]ABobick: Thanks to two of our character artists, Justin Cherry and Dimitri Berman, almost all of the old heads and hairs have been given a specular and normal map upgrade. The skin shading settings have been tweeked so they look more natural
[OEI]jkhalife: and they also created new hair styles for the new races
[OEI]GZiets: and new heads as well
[OEI]ABobick: You'll definitely find a head you'll like playing with
[OEI]jkhalife: some races also have placed effects attached to them, for isntance the fire genasi has a constant fire effect as hair

Can you tell us more about the "new" narrator voice?

[OEI]GZiets: We do indeed have a narrator voice that is consistent across the entire game, a professional actor smile
[OEI]RMcGinnis: I really like the new narrator.
[OEI]Jhusges: yes, he's quite awesome
[OEI]GZiets: he will be doing the intro, some narration throughout the game, and the epilogue (and maybe something more...)

Any new spell effects, visual and audio?

[OEI]Jhusges: New spell chants for the PCs and companions
[OEI]ABobick: We have lots of cool Epic Spell effects and some environment placed effects give the tilesets alot of mood
[OEI]BAdler: Lots of new spell chants! Like Waterfalls, dust clouds and fog
[OEI]Jhusges: All-new music track!
[OEI]ABobick: We have our very own Audio man working hard on new sound effects
[OEI]GZiets: we've managed to include a lot of new music - more than was in NWN2. It's quite good, and you shouldn't be hearing any of the "old" music in the expansion
[OEI]RMcGinnis: You guys keep reading my comments on it: I love the new music
[OEI]jkhalife: yeah it really sets the mood for the game =)

We saw a preview of a new sneak animation some months back. Will that be in MotB? What about any other new animations?

[OEI]ABobick: haha, it was a long time in the making, but sneak will be coming soon
[OEI]jkhalife: we've also added some new environment animations like moving banners
[OEI]ABobick: Also, you guys will be able to add your own creature animations

Will there be more Cleric Domains in MotB?

[OEI]ABobick: With the release of Expotron and Granny
[OEI]RMcGinnis: Actually we are starting a contest for this
[OEI]Jhusges: Yes, there's a few more cleric domains. I believe War was added, among others.
[OEI]awoo: In fact, the War Domain has been modified so that it grants you proficiency and Weapon Focus in your Deity's Favored Weapon.
[OEI]BAdler: The old war domain was changed into the Fury domain.
[OEI]awoo: Also, I believe we've added Cold, Darkness, Dream, Time, and Undeath
[OEI]jkhalife: also law and chaos
[OEI]awoo: Deities now have associated favored weapons in the dieties 2DA which we also use for the Favored Soul

Will the original campaign be retro-fitted to the new crafting system or will it retain the old one?

[OEI]Jhusges: The crafting system in MotB is similar but separate. The old crafting system in NWN2 will remain as is

Will the new graphical improvements be met with improvements in efficiency in the graphics engine? In other words, will we probably be able to run the game at the same resolution with similar graphical settings? Of course, I understand specific mileage may vary.

[OEI]jkhalife: a lot of work has been done on shadow optimization and we've also added a feature that recommends settings so it should help you figure out what is best for your machine
[OEI]BAdler: Anecdotally, on my machine, the game runs a little better than it used to run.
[OEI]jkhalife: we've tried to keep art and framerate as balanced as possible

If there is something you wanted to implement in MotB but couldn't, what would that be?

[OEI]Jhusges: Custom spellbooks smile Proper cleric domains.
[OEI]awoo: Elemental burst weapons.
[OEI]Jhusges: Incidentally, lots of things that Awoo would have to do
[OEI]jkhalife: some major ui fixes but we got the most important ones in
[OEI]awoo: Get rid of Parry and put in Total Defense and Fighting Defensively. Grappling.

Could you share a little more about how the Spirit Shaman works? Specifically spell retrieval and spirit-affecting abilities?

[OEI]awoo: The Spirit Shaman works like the Favored Soul with the Druid spell list. No spell retrieval. Spirits are defined as all Fey and Elementals and creatures that have a "Spirit Override" flag set in the creature blueprint. Most other spirit powers are intact.
[OEI]Jhusges: Even ghost warrior.
[OEI]awoo: Spirit walk does not allow you travel in the spirit plane.

Aside from Imbue Item and Plant Shape, will any missing class features get added?

[OEI]awoo: Weapon Focus (Ranged Touch Attack), Weapon Focus (Melee Touch Attack), Improved Crit (RTA/MTA), Spells that do RTA/MTA now crit. Also, Knockdown now needs a Melee Touch Attack before the opposed roll.
[OEI]BAdler: Knockdown also has a cooldown.
[OEI]BAdler: 2 rounds if I am not mistaken.

Is it difficult trying to create graphics for something that everyone has a definite mental image of already? What part of art direction/design is most challenging?

[OEI]jkhalife: having concept art helps a lot and we have some great art directors that can articulate what they have in mind
[OEI]ABobick: The player's manual provides alot of reference
[OEI]jkhalife: the most challenging part for me has been learning how to implement new things, but it's also the most fun
[OEI]ABobick: As animation is concerned, we did read alot on what the creatures were made of, what their base attacks were and then if they moved fast and slow

What new races can we expect? what kind of racial benefits?

[OEI]ABobick: Of course the Genasi are the big ones
[OEI]GZiets: also half drow and wild elf
[OEI]RMcGinnis: For the races, we implemented the half-drow, wild elves and what they said.
[OEI]awoo: Those are the player-selectable ones.
[OEI]ABobick: There's also new heads for the humans that represent the Rashemi
[OEI]jkhalife: fire, earth, water and air genasi
[OEI]awoo: For special guest stars, we have a wraith and a half-celestial.
[OEI]ABobick: and the Red Wizards
[OEI]awoo: And another super-secret one that's so secret we can't talk about it until the game comes out.
[OEI]GZiets: the half-celestials kinda rock
[OEI]awoo: Summon Planetar!
[OEI]Jhusges: the genasi have their own WotC-approved special abilities, since the PnP abilities were pretty useless for our game. The water genasi can summon fog, for example
[OEI]awoo: This is true. They also have very cool VFX for their hair, especially the Fire Genasi with the flaming mohawk.

What did you learn from NWN2's release that has been applied to MotB?

[OEI]BAdler: Cutting down on the scope to increase polish =) NX1 is very polished and plays great.
[OEI]jkhalife: yeah that helped a lot to get the art to the next level
[OEI]Jhusges: We were pretty conservative on area design to stay on schedule, but we still ended up with a lot more game then intended. smile
[OEI]RMcGinnis: I know we learned a lot for area design improvements. the new areas look great!
[OEI]ABobick: Also, there was good communication amonst the different departments
[OEI]jkhalife: at one point art went into "super extra polish mode" where we had time to work on things that weren't planned for

Given the comment about permanent effects, ie fire genasi hair, will we be able to manually attach effects to that node via the vfx editor + scripting?

[OEI]ABobick: You can use the VFX editor to create your own custom effects. And you just need to alter the appearance 2DA to point to the new effect or place the new effect in your override folder so you can make a Fire gensai with flaming blue hair
[OEI]awoo: And there is an entry in the appearance.2da that allows you attach one SEF to a specific appearance. We have not, however, exposed the ability to swap out that SEF from script.
[OEI]ABobick: There will be some help files coming soon on VFX how tos

What are the core reasons for why some features, such as new camera modes & crafting changes are listed as enhancements that are specific to the Motb expansion? While I understand there may be compatibility issues with the Original OC, as a matter of opinion it would seem like these types things would be more beneficial to be introduced into the base code, ie. via patch 1.07 instead?

[OEI]awoo: As far as I know, the new camera modes will be released with the new patch.
[OEI]RMcGinnis: A lot of the features for MoTB will be released in patches and made available to people that don't purchase MoTB. Camera modes included though some features and most all of the content will only be available with MoTB
[OEI]awoo: The new crafting system relies on new crafting components dropped by creatures. The OC creatures do not drop those components, so the new crafting system would not be very backwards compatible.
[OEI]RMcGinnis: But some of the content, such as the Bronze Dragon, will be in 1.07

What are some of the New Epic feats we will be getting?

[OEI]awoo: Dragon Companion and Dragon Shape You can be a Druid with a Bronze Dragon running around as a Bronze Dragon.
[OEI]BAdler: Some of my favorite Epic Feats are the Improved Eldrich Blast ones. You can really put out some obscene damage with those.
[OEI]Jhusges: along with Eldritch Master
[OEI]jkhalife: Mass Fowl is my favorite =)
[OEI]awoo: Epic Precision: 1/2 sneak damage to creatures immune to sneak damage
[OEI]RMcGinnis: Vampiric Feast
[OEI]Jhusges: plus some additional ones that we made up (WotC-approved, of course)
[OEI]ABobick: EEEEEPIC DIVINE MIGHT
[OEI]RMcGinnis: There's also some cool rogue love feats, but you guys wouldn't want to hear about those :P

Взято от сюда.


Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.
 
skirmirДата: Вторник, 28.08.2007, 09:29 | Сообщение # 270
Сумеречный Бард
Группа: Магистр
Сообщений: 595
Статус: Offline
Первые новости с PAX(Penny Arcade Expo). Ничего нового , выложил для комплекта. wink

While Atari and Obsidian’s Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer picks up the story where NWN2 left off, but while the game is based off that game, it makes some strong departures and all are based off the wishes of the community.

Atari showed off the title at the Penny Arcade Expo in the Washington State Convention Center in Seattle.

The game follows a new major event, but players can bring over their characters from NWN2, or create new ones, level them up and then take off on the new adventure. There are two new base classes and six new races. There are new characteristics (such as hair) to allow for deeper customization. There are five prestige classes, which will be available to all character classes. Examples of the new classes are the favored soul and spirit shaman. Other new classes are the Invisible Blade, Red Wizard (must be human and non-good), Sacred Fist (think spellcasting monk) and Stormlord (deals thunder and lightning damage and can imbue weapons with electricity).

With 20-30 hours of gameplay and more than 120 minutes of new music and ambient effects, the should sparkle, both on the graphic front as well as appealing to the aural senses.

There are also different planes of existence. Not only will players be able to adventure on the prime material plane, but they will be able to enter the shadow plane to fight monsters that are not visible on the prime plane.

Other new features include new outdoor and indoor tilesets, new spell chants, more than two dozen new monsters, six epic spells, and a more advanced AI . There are a couple of different camera modes, allowing for strategic viewing of the battle scenario or an individual character mode that brings in the action up close.

Influence will play a larger part in this game as well. The demonstration of the game showed a party system reminiscent of Baldur’s Gate. Players can be very involved with party members, building influence and even convincing them to think along your lines.

Mask of the Betrayer is a lot more story driven and there is a lot more dialogue in the game. The spell effects showed not only solid graphical elements, but also a bit of a wry sense of humor.

NWN2: Mask of the Betrayer is targeting a late September or early October release.

Взято от сюда.


Кошки всегда приземляются на лапаы. Хлеб всегда падает маслом вниз. Подброшенная кошка с привязанным к спине хлебом будет парить в состоянии квантумной нерешительности.
 
Поиск:


Copyright Oranj © 2024 Сайт управляется системой uCoz